loading...
تک موزیک | Tak Music | دانلود موزیک
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1691 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (1)

ورژن جدید و کیفیت بالای آهنگ بسیار زیبای کامران رسول زاده به نام : درخت

ترانه و آهنگ : کامران رسول زاده


کیفیت : 128

درخت


درخت

کوچکترید از آن که مرا زیر و رو کنید
حتی اگر هر آنچه که دارید رو کنید

کوچکترید از آنکه بدانید من کیم
از کوه ها نام مرا پرس و جو کنید

ای باد های سرد مخالف منم درخت
باید که ریشه های مرا جستجو کنید

ای باد های سرد مخالف من ایستادم
این سینه ام که خنجرتان را فرو کنید

بر من مباد تیغی شما زخمی ام کند
شاید به خواب مرگ مرا آرزو کنید

کوچکترید از آن که مرا زیر و رو کنید
حتی اگر هر آنچه که دارید رو کنید

من ریشه در شقایق پر خون نشانده ام
گلهای سرخ باغ من را خوب بو کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط معصومه در تاریخ 1393/10/26 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

خيلي قشنگ بود من خيلي خوشم اومد موفق باشييييييد آقاي رسول زاده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 295
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,263
  • بازدید ماه : 923
  • بازدید سال : 30,829
  • بازدید کلی : 407,089